reklama

Príbeh z letných táborov 2006

Bol to posledný turnus. Prišla aj Katka, dievčatko, ktoré mi vie vyčariť úsmev na tvári. Poznala som ju už z predchádzajúcich rokov. Stále bola taká milá, a prišla si zakaždým po pohladenie a objatie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tábor sme začali sobotu, nedeľu ráno sme šli pešo do najbližšej dediny na Bohoslužby. Mali sme tam po Slove zaspievať pár piesní. Katku som si všimla, ako sedela v lavici, lebo spievali iba vedúci nastúpení vpredu. Bola smutná, v očiach už nemala ten šťastný výraz ako kedysi. Usmiala som sa na ňu, no akoby ma nevnímala. Bola som z toho smutná. Chcela som vedieť, čo sa stalo.
Tak som za ňou potom počas dňa prišla, bola rada, no ten jej smutný pohľad mala stále v očiach. Spýtala som sa jej, čo sa stalo.
Povedala mi niečo, čo ma nútilo zastaviť sa, porozmyšľať, zaplakať. Našej spoločnej kamarátke zomrel pred týždňom ocko. Bola z toho veľmi smutná. Objala ma a povedala, že Zuzka (ktorej zomrel ocko) je veľmi smutná a preto je aj ona smutná. Že by ju chcela potešiť, ale nevie ako. Navrhla som jej, že keď sa bude chcieť za ňu modliť, tak ma môže kedykoľvek vyhľadať a môžme sa spolu modliť. Bola veľmi rada.

No ja som si celý čas cestou miešala v hlave veci. Malé dievčatko, nesebecké.... aké užasné, že sa nájdu ľudia, ktorí myslia na iných. Sú smutní, keď ich blízky sú smutní.... 
Zastavilo ma hlavne to, že som sa s tým stretla u dieťaťa. Boh je mocný a môže zasahovať do života detí, môže im dať citlivé srdce, nesebecké a úprimné.
Boh ma učí každým táborom niečo nové, niečo hlboké a silné mi ukazuje. Som Mu za to vďačná.

Pán vie, čo robí. Aj keď nám sa to zdá niekedy ťažké, nezmyselné, bolestné, treba dôverovať.
Pán ťa vyučuje, skúša tvoju vieru, vytrvaj a dostaneš korunu víťazstva.

Maja Banociova

Maja Banociova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ovecka Jeho stada. ktore pastvu nepostrada Zoznam autorových rubrík:  Poéziamôj názorPríbehy z táborovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu