reklama

Pane, len Teba mám

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Pane, keď mi je smutno,
Len Teba mám.
Pozdvihnem oči k nebu,
Len tíško zašepkám
A pocítim tvoju otcovskú nehu.
Pane, len Teba mám.

Keď mi je clivo, Pane,
Na Teba pamätám,
Slzy sa gúľajú po tvári,
No tvoja láska nádherná,
Moju smutnú tvár rozžiari,
Pane, len Teba mám.

Pane, keď cítim sa sama,
A samota je tichá.
Ty v tom tichu počuješ môj vzdych,
Rozoznáš, kto a kde tak vzdychá
A vieš radosťou potešiť.
Pane, len Teba mám.

Pane, keď si len Ty a Ja
V nočnej hodine,
Na rozhovore s Tebou
Mi čas uplynie,
A mňa ubezpečíš, že si môj Pán.
Pane, len Teba mám.


Maja Banociova

Maja Banociova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ovecka Jeho stada. ktore pastvu nepostrada Zoznam autorových rubrík:  Poéziamôj názorPríbehy z táborovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu